uykusuzanne__ Alsam mı almasam mı çok kararsız kaldım sizce nasıl biraz da büyük gibime geldi ama yazın giyer yada seneye giyer diye de alabilirim
Laden uykusuzanne__ waikiki defactoda falan çok güzel elbiseler var. Bir de oraya bakın isterseniz. Güzel ama çok eski zamanların elbiselerine benziyor biraz🥰
uykusuzanne__ uykusuzanne__ @LadyGaddar @TulayGeriDon @bisenakillisinzaten @mondecaidensecmeler @barbiee_ gelin buraya 😂
uykusuzanne__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala inşallah canım araba olmayınca çok uza gidemiyorum buralardan bakıyorum anca
BENOYLEUYGUNGORDUMM uykusuzanne__ günlük için güzel bence yani ben olsam bayram da giydirirdim hiç öyle takılmıyorum başkalarının neyi nasıl gördüklerine:)
BENOYLEUYGUNGORDUMM uykusuzanne__ al yazın giyer efil efil. Bende aldım bugün elbise seneye de giyer diye büyük aldım🫠
papatyagibi uykusuzanne__ Altına beyaz bir spor ayakkabıyla harika olur aslında ama daha günlük gibi sankii