nesrinlale Arkadaşlar benim oğlum 11 aylık 1 haftadır ayakta durup birkaç adım atıp düşüyor, sizce ne zaman yürümeye başlar. Sizin bebişleriniz ne zaman yürüdü ?
menesahasan nesrinlale 1 yaşında yürüdü çok emekledi sizin bebişte yürür 1 haftaya kadar dişe kalka başlıyorlar
nesrinlale menesahasan yürütmeye çalışıyorum her defasında oturmaya çalışıyor, korkuyor sanırım düşecek diye
menesahasan nesrinlale ilk zamanlar düşme korkuları çok oluyo hatta korkarsan yürümeyi erteler falan diye çok duydum biz motivasyon ettik bol bol oglumu oda sevinip daha çok çabaladı darısı sizin bebişinşze inşallah
sadmomy nesrinlale 1 yaşına 1 hafta kaldı 1 aydır uğraşıyor dünden beridir yürüyor diyebilirim ama hala düşüyor
suheyla92 nesrinlale benmki de 11 aylik ayni dediginiz gibi desteksiz 3 adim atiyor sonra havada yakaliyorum yakindir yürümeleri 😍
Esmabetul nesrinlale 10 buçuk aylık yürüdü 6 aylık emeklemeyen başladı Sizinde yakındır bnce yürümesi
tugcegekrblt nesrinlale 11 aylikti ilk 4 5 adim atti sonra baya bir 2 hafta frlan hic atmadi yeltenmedi 11 ay 20 gunlukken birden adim attirdik karsililli babasiyla gecip sonra 1 yasina tam yurudu ben beklemezdm cunku donmesi 9. Ayda oldu emeklemesi 7 bucuk aylik felandi yurumeyide gec yapar diye bekliyordm 🤣
yavrupotuncek nesrinlale 9.aydan beri tutunarak heryere gider elimizden tutar gider koltuk uataklara inip çıkar 15 aylık oldu ve hala tek yürümüyo tutunmadan