bisusbe_ 3 post ile geliyorum.
Annem burnumu açmaya çalıştığı için ağladım. Sizce haksız mıyım?
Annem tuvalete gittiğinde ağlıyorum. Gittiğini sanıyorum. Başka odalara gitmesinde sorun yok ayrı odalarda da takılabiliyoruz ama tuvalete gitmesin istiyorum. Ne yapabilirim fikir verebilir misiniz?
Annem ile babam herşeye itiraz ettiğimi iddia ediyor. Buna biraz alındım. 3 yaşına bir çocuğum fikirlerimi savunamaz mıyım siz bişey söyleyin Allah aşkına.