Benim oğlum 2400 gr doğmuştu,ilk aylar 1 kilo civarı kilo aldı.Yemeyimi aksatmamaya özen gösterdim hep,rezene çayı içtim hurmayla,her gün meyve,kuruyemiş yemeye çalıştım.Yaz ayları olduğu için sık sık emiyordu.Küçük kiloda doğan bebeklerin ilk aylar 1 kilo civarı alması normal,çünki ileri aylarda yaşıtlarıyla aralarındaki açığı kapatmaları lazım.Küçük doğan çocuklar daha hızlı büyürler diye bir deyim de var.Siz günde 3-4 öğün yemek yemeye çalışın,bir doktor diyordu ki,anne doğumdan önce günde 3 öğün yiyorsa,emzirirken 4-5 öğün yemeli.Hamilelikte kullandığınız multivitamin ve D vitaminine de devam etmelisiniz doktorunuza danışarak.