ecemas Kızlar bugün adet günümdü olmadım. İlkel yöntemlerle korunuyoruz aslında bu zamana kadar bi sıkıntı olmadı. Gündüz freely erken test yaptım negatif çıktı. Şimdi artımed kaset yaptım gözle görülür silik çıktı hangisine güvenmeliyim
Beraninannesii ecemas Ben ikinci hamileligimi Artimed kaset test ile ogrendim. Rabbim gonlunuze göre versin 🌸
Birdunyabircennetannesi İkisinde de var gibi İlkinde de hafif çizgi çıkmış Geçen artı Med yaptım saatler sonra hafif çizgi çıktı Erken test yaptım çıkmadı Dünde yaptım çıkmadı
Beraninannesii ecemas Benimde böyleydi ertesi sabah kan verdiğimde 663cikti değerim bana kalırsa var gibi kan vermeniz tabiki en net sonuca ulaştırır ☺️
kuzeyinannesi06 Beraninannesii Benim de geçen ay prezervatif yırtılması sonucu direk ertes 72 hapı kullandım adetim normalde ayın 5 6 sı gibi olmam gerekirken aynı ayın sonunda 28 de oldum erken olunca yerleşme kanaması mı falan diye korktum ama 3 gün falan sürdü sonra geçen aklıma takıldı test aldık bunu yaptım ilk dakıkalar bşey çıkmadı kv evindeydik çantama koydum gidip gelip baktım çizgi falan yoktu baya zaman gectıkten sonra tekrar baktım böyleydi bu kuruma çizgisi mi değil mi acaba
ecemas kuzeyinannesi06 suya tutunca kayboluyorsa kuruma çizgisi diye okumuştum bi yerde bi deneyin isterseniz
Beraninannesii kuzeyinannesi06 O 5-10 dk arasında çıktı durdukça dahada koyulasti. Ay ben daha önce gebelik şüphesiyle yaptığım testlerde hiç kuruma çizgisi görmedim o yüzden sizi yanıltmak istemem testi tekrarlayın yada kan verme şansınız varsa kan verin gönlünüzce olsun inşallah 🌸
ecib kuzeyinannesi06 ilk 5 dk da çıkmasıyla doğru sonuç değil demişti bana doktorum kuruma çizgisi gibi duruyor ama çok tedirginseniz bi kan testi yaptırın