akdogan42 Mrb arkadasim asilama yada tup bebek dusunuyor surec nasil ilerliyor kac gun suruyor rapor kac gun aliniyor surekli yatmakmi gerekiyor
SevimliHayaletCasper akdogan42 1 aylık bir süreç tüp bebek. Transferden sonra sürekli yatmak gerekmiyor. Günlük rutin işler yapılabilir
Kuzularinanasi akdogan42 bikac gunde bir takip , yumurta toplama, tranfer icin o gun izinli olur rapor alir.yani toplu bi izin rapor alinmasina gerek yok.normal bi gebelik gibi yasantisina devam ztn.herhangi riskli bi durum yoksa yatmaz normal devam yani hayata.
SevimliHayaletCasper akdogan42 ilaç veriliyor yumurtalar büyüyor toplanıyor, erkekten de sperm alınıp döllendiriliyor ve transfer ediliyor
akdogan42 Kuzularinanasi yatmasi gerekmiyormu normalde ayrica islemden sonra tutup tutmadigi ne zaman belli oluyor kalp atisi falan
Kuzularinanasi akdogan42 hayir yatma fln yok dedigim gibi riskli durum yoksa normal gebelikten farki yokki.normal yolla nasil iliski yasanip hayata devam ediliyorsa oyle.transfer gunu de yarim saat yada 1 saat simdi tam da hatirlamiyrm yanlis olmasin bekliyorsun sonra cikip gidiyorsun.tabiki agir bisey kaldirmamak, ters ani hareketlerde bulunmamak gerek.ama ise gtmeye vs engel bi durum yok
Kuzularinanasi akdogan42 tranferden 10gun sonra kan tahlili istyr ztn doktor ozmn belli oluyor.10.gunde net belli olur
Kuzularinanasi akdogan42 transferden once de tam hatirlamiyorum ama yumurta takibi icin 2 yada 3 kez gidiliyor.sonra yumurta toplama gunu gidiliyor.ve transger icin cagiriyorlar tranfere gidiliyor okadar.gani toplamda en fazla 5 kez gitmesi lazim doktora.o gun gdince orda rapor yazdirabilir.calisiyorsa is yerine verir.
Kuzularinanasi akdogan42 okadar hatirlamiyrm yaa kanda belli olduktan 1 hafta sonra cagirmisti sanki kalp atisi icin.