Benim kızımda 17 aylık ve 9 kilo bazen 9,5 kadar çıkıyor sonra tekrar düşüyor. Çok hareketli bir bebek o yüzden kilo almıyor. Aynı zamanda yemek konusunda çok seçici bende protein ve yap bakımından zengin gıdalardan onu sevebileceği şeyler yapmaya çalışıyorum. Kabak çekirdeği, ceviz ve susam gibi kuru yemişleri un halinde hurmayla ezip karıştırıyorum içine fıstık ezmesi iğde tozu karıştırıyorum top haline getirip ezilmiş fıstığa batırıyorum. Kızım çok severek tüketiyor benimde içim rahat ediyor. Yumurtayı çok severek yemiyor ama pankek seviyor. Ben rahat olunca o daha iştahlı yiyor. Annelerin stresini bebekler hemen hissediyor çok baskı yapmamak stres olmamak lazım. Çocuklara ısrar edip arkalarından yedirmek için koşturunca kaçıyorlar. Ben çok takmamaya çalışıyorum sağlıklı olsunlar yeter