mirayozlem Bugün kızımı kolundaki alerjik noktalar için doktora götürdüm. 3 yaşına birkaç ay kaldı. Kesinlikle dokunmasına izin vermiyor hatta odaya girer girmez ağlamaya başlıyor. Kötü bir deneyimi de yok. Böyle yaptığı için çok çok az doktora götürüyorum. Resmen biz doktor hepimiz dayak yedik zorla tutmaktan. Sonrasında da bir yarım saat kriz sürdü. Doktor eşime bu kadar tepki vermesi normal değil bir pedagoga falan götürün demiş üzüldüm. Götürmek isterim ama o pedagoga da aynı şeyi yapacak alışması kaç seans sürer bilmem. Büyüdükçe geçer mi sizce. Deneyimleriniz var mı bu konuda? Götürmeli miyim bir pedagoga?
Mommyhann mirayozlem bizimkide hastaneden yattıktan sonra kapısına geldiğimiz an ağlardı krize girerdi sonra doktor seti aldık hergün doktor şarkıları söyledik şimdi doktora gidiyoruz dedik kedimiz var hastalanmış onu söylicez dedik sonra babası sırtını dinledi bak doktorlar böyle yapıyo gibi gibi alıştırdık şimdi korkmuyor hatta konuşuyor hep doktorlarla
mutlumami mirayozlem benim kızım doğduğundan beri sevmiyor ama önce bir korkuyor benim kucağımdan inmek istemiyor saklanmaya çalışıyor sonra çok dokunursa da ağlıyor muayene odasından çıktıktan sonra normale dönüyor sizinkisi bi tık fazla tepki veriyor sanırım.
Ballilokmam11 mirayozlem sizinki doktora tepki vermiş kızım binaya girerken başlıyor bitti diye ağlamaya 😂aynı şekilde doktor da erkekse durum daha fena
basakhanim34 mirayozlem büyüdükçe bol bol anlattıkça geçiyor. Doktor legosu falan almıştım ben. Doktor kitapları okuyup doktor masalları anlattım. Bana da doktor anormal dedi ama 3 yaş korku yaşıdır asla pedagogluk bişey yok. Benim kızım koridoru inletirdi hatta insanlar kendi hastalarını bırakıp bizle ilgilenir onu güldürmeye çalışırlardı o dereceydi
mirayozlem Bu arada doktor seti aldım doktorculuk da oynuyoruz seviyor ama ben doktorları sevmiyorum diyip duruyor çocuk. Bir de erkekleri sevmiyor. Erkek doktoru hiç sevmiyor 😄
mirayozlem Mommyhann gerçekten mi çok sevindim adınıza. Biz de oynuyoruz aslında seviyor oyunu ama yok muayene ettirmiyor kendini. Biraz daha deneyeyim en iyisi şarkı falan dediğiniz gibi
Mommyhann mirayozlem şarkı açın doktor gibi onu muayne edin sırtını falan dinleyin oda size yapsın aynı şekilde biz böyle böyle aştık doktora gittiğimizdede benim için geldik ben hasta oldum falan dedim öyle kandırdım başlarda bak acımıyor muayne ediyor dedim hatta birkeresinde doktor çikolata vermişti ona baya sevinmişti mesela sizde yanınıza götürün doktora verin çaktırmadan o versin falan böyle böyle seviyorlar
rana0234 Bende aynı konuda muzdaribim ve üstelik özel çocuk ,nasıl yapacağımı şaşırdım artık travma oldu çocukta,bir yandan da ayağımız hastaneden çıkmıyor ki,😔
aysevsn Bu konuda doktorun da etkisi var benim kızımda önceden çok korkuyordu en son doktorumuzu değiştirdik şimdi ki doktorumuzun odasında oyuncak ve boyama setleri var ben hiç kalkmadım bile ilk sevdi oynattı gelişimine baktı aletlerle kızımın oynamasına izin verdi tanıttı kızım hiç ağlamadı oynayarak çıktı odadan