13 aylık bebeğim saat 21.00-21.30 gibi uyuyor uyutmadan önce loş ortamda meme alıyor ama memede uyumuyor memeyi bırakıp uyku arkadaşını istiyor, sarılıyor ve uyutmak için oturduğum yerde kucağımda hafif ileri geri giderek sallıyorum. Gelelim uyuduktan sonra geceleri uyanmalarına en az 5 kere uyanıyor ama o da en az hali 9 kere uyanmışlığım var ve bebeğim gece sadece 1kere emiyor saat sabah 05.00 05.30 arasında. Uyanıyor oturuyor ve aglamaya başlıyor kucağıma alıyorum yatar pozisyonda ama kendini geriye atarak ağlamaya devam ediyor bazen su veriyorum ağlamasın sussun diye. Suyu içirip yine kucakta ileri geri sallıyor yatırıyorum.
Nerde yanlış yapıyorum acaba sizin deneyimlediğiniz birşeyler var mı varsa lütfen tavsiye istiyorum..