Herkese merhaba,son postumu okuyanlar bilir,şuan baba evinde kalıyorum ve eşimden boşanmayı düşünüyorum lakin 1.5 yaşında bir bebegimiz var ve ben boşanan veya boşanması muhtemel olan her anne gibi en çok evladımı düşünüyorum. Yaşı daha küçük evet ama babasına da düşkün bir bebeğimiz var. Şimdi düşünüyorum,ilerde bir gün elbet görüşecek elbet hakimin verdiği kararlara göre ilerleyecek bu durum ama aklım hep sorularla dolu. Üzülüyorum çok 😞 Boşanan arkadaşlar,kaç yaşındaydı bebisleriniz siz bosaninca ve süreç sizi ve evladınızi nasıl etkiledi ?