zindanuu kızlar iyi akşamlar oğlum Mayıs’ta 2 yaşında olacak çok akıllı bir bebek maşallah her şeyi anlar aklınıza gelebilecek her şeyi yani komutları yerine getirir göz teması var ama fazla kelimesi yok anne baba dede meme al git bu tarz şeyler konuşuyor ikili kelimesi hiç yok her şeyi anlıyor ama istediklerini işaret ederek ve giz diyerek yaptırıyor kafaya takmalı mıyım sizce
Fulyy zindanuu Bizimki de öyleydi 2 yasından sonra açıldı şuanda maşallah cümle kuruyor bizimle konuşuyor ocak 26 da doldurdu 2 yi
zindanuu egee_momm benım kı öyle ama parkta falan kız çocuklarını görüyorum özellikle bülbül gibi maşallah insan kafaya takıyor ister istemez
Aklimideliricem Benimki de ikili kelimelere 2 yaştan sonra geçti şuan 26 aylık nerdeyse her kelimeyi söylüyor ama cümle olarak kuramıyo daha
Zeytinpekmez zindanuu bnm oğlum 28 aylık maalesef bizde de durum aynı kelimesi çok az. Dil terapistine gittik 30. Aya kadar beklememizi söyledi . Akransızlık , 4 duvar çocuğu olma , sürekli yetişkinleri görmesinden dolayı kendini anlatma gereği hissetmemiş dedi.
zindanuu Zeytinpekmez hıc mı konuşması keşımesı yok 28 aylık peki benımkının anne baba meme dede abi abla 20 keşime falandır hayvan taklitleriule
mutlumami zindanuu çocuğunuz sağlıklı bence sadece biraz daha pratik yapabilirsiniz belki. Kitap okuyun bol bol konuşun meyvesini alıyorsunuz. Benim kızım 27 aylık iki yaşından sonra açıldı birden şu an herşeyi anlatıyor.