belgin11 benimde 2bucuk aylık. 9gibi uyutuyorum. Benimkide sadece mama içiyo. Uyutmadan önce mamasını hazırlıyorum. Odamızı loşlaltırıyorum. Mamasını içerken uyukluyo zaten. Konuşmuyorum odaya geçince. Gazını cıkarıp yatağına yatırıp sallıyorum. Uyuyo genelde. Aksam 6 en geç 7den sonra uyutmuyorum uykusu gelsin diye