1gunesss çocuk varken parksızlık , yeşilliksiz bir hayat çok çok zormuş çok iyi anladım. Bana da park uzak yolu bozuk :( sokakta da olsa çıkarın hava alsın ilk arabamlar varya onla çıkın sürsün enerjisini atsın sokaklarda gezinin biz öyle yapıyoruz yoksa 2 yaş erkek bebe evde zapdedilmiyor