Minikprenses_1 Kızlar oğlumun sanki boynunda sorun var gibi sola daha yatkın duruyor özellikle yatırınca farkettim bu durumu yaşayan var mı tedavisi vs nasıl kontrolde soracağım ama aklıma takıldı
yyebb1 Minikprenses_1 benim oğlum şuan öyle fizik tedavi alıyor bizimki bir değişik bende anlamadım bir sağa eğik duruyo bir sola fizyoteraspitlerde şaşırıyo arada dik tutuyo canım sıkkın nasıl olacak bilmiyorum
Kelebekcik Minikprenses_1 benim oğlumda da oldu 1 aylıktı şuan 19 aylık olduk 2 3ayda geçti içiniz rahat olsun egzersiz yaptırın sürekli
MeetJoeBlack Minikprenses_1 benim oğlumda da çok az vardı. Doktor bir kaç egzersiz verdi evde yaptık. Sonra geçmiş dedi ama benim içim rahat etmedi, ultrason çektirdik. Bir sıkıntı çıkmadı çok şükür.
MeetJoeBlack tuncalkn boynuna hareket yaptırıyorduk , işte ters tarafa oyuncak koyup baktırıyorduk gibi.
Layddiana Minikprenses_1 benim oğlumda da vardı ben sürekli dönmediği taraftan seslendim baktırmaya çalıştım oyuncakları hep o taraftan gösterdim çok şükür düzeldi
balyanakannesi_ Minikprenses_1 çok ileri seviye değilse dönmeye başladığında düzeliyor. Dönmediği tarafa ilgi çekici oyuncak seslenme ordan farklı renk ışık vb etkinlikler ile alıştırabilirsiniz. Ben gece uyuduğunda uyanacağını bile bile defalarca kez düzeltmeye kalkıyordum zamanla alıştı