akdogan42 Bi arkadasim asilama ile hamilelik dusunuyor sureci anlatacak olan varmi surec nasil ilerliyor rapor kac gun veriliyor vs
aysebb akdogan42 Ne raporu ? Benimde arkadaşım aşılama ile hamile kaldı geçenlerde. Bu 3. aşılamasıydı
aysebb akdogan42 Rapora gerek yok yatmaya gerek yani arkadaşımda çalışıyor rapor falan almadı aşılamada yatmanın bir faydası yok. Allah ol derse oluyor kısaca. Ama tüp bebek için bilemicem