Merhaba benim oğlumda 23 aylık hala devam ediyor salyası diş çıkarma dönemi başladığından beri hiç kesilmedi. Bir kaç tane farklı doktora götürdüm devlet ve özele. Dişten diyende oldu ama tek bir doktor kurttan şüphelendi ona göre zararsız bir ilaç verdi kurt varsa döker diye ama gözlemledim sanırım yoktu ilacı kullandık yinede asla kesilmedi yani yüksek ihtimal diş olduğundan dolayı. Ebebekten sıvı geçirmez önlük aldık onunla 1-2 saat üstü ıslanmıyor🥺 görünce yazmak istedim aynı sorunu yaşadığımız için umarım tez vakitte kesilir salyaları hem bebeklerimiz hem biz rahat ederiz inşallah🌸