busehavva Kızlar bebeğim 16 aylık yemek yemiyor iştahı yok die doktor bunu yazdı ama eczacı eşime ne kadar kullanılacağını sylememis.Siz kullandnz mi bu aylarda ne kadar kullanmamz lazm günde kaç defa vermemz lazım
LadyGaddar busehavva Akşam tok karnına 1çay kaşığı ,bize boyle denildi,ama eğer emin olmak istersen yarin eczaneyi arayıp sorabilirsin
rabilay Doktorumuz bize 2.5 ml demişti o şekilde kullanıyoruz şırıngayla içiriyorum kızıma 14 aylık bu arada