aylinburay biz bu durumu 8.ayda yaşamaya başladık 9 olduk odadan çıkamıyorum ağlamak var ağlamak var saniyeler. İçinde kıyamet kopuyor oyuncaklarıyla oynamıyor yanına oturmamı istiyor yanına oturunca sürekli onunla ilgilenmemi istiyor iştah sıfır ek gıdayı zorla yediriyorum eliyle kaşığı itiyor çok zorlanıyorum