aycaakinn Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 12 günlük dün menenjit aşısı oldu alerjik bi bebek doktor probiyotikte verdi günde 6 kere büyük tuvalet yapan çocuk akşama kadar tuvaletini yapamadı sürekli ağlamaya başladı sizede probiyotik vermişler miydi
likeli aycaakinn hayır menenjitte probiyotik verilmedi bize . Rota yaptırdınız mı? Rota için verilmiş olabilir belki ishal yapabiliyor rota. Bazı probiyotikler tuvalete çıkmayı zorlaştırıyor. Benim kızıma 1 marka probiyotik iyi gelirken 1 marka iyi gelmiyordu mesela.
Star52 aycaakinn menenjit aşısı yanında probiyotik verilmedi bize ama sancısı çok olmuştu ilk 24 saat geçmedi çocuğa
esesgls aycaakinn benim bebeğim de dün oldu öyle bir kabız oldu ki öyle bir gaz sancısı oldu ki anlamadım gitti doktor bana bir şey söylemedi ama büyük ihtimal aşıdan oldu çünkü ondan önce sabah normal akışkan kakasını yapmıştı akşam çok kötü kedi köpek gibi böyle sert uzunca yapmaya çalıştı ağlaya ağlaya bir de bizde iştahsızlık oluştu kızı mama yemiyor ne yaptıysam doğru dürüst
aycaakinn likeli hayır rota yapılmadı alerjik bir bebek rotayı yapmadı doktorumuz yani anlamadım probiyotiğide şimdi verdim zaten iki saat ağladı ilk defa menenjit aşısı kabız yapar mı acaba
likeli aycaakinn kabız yaptığını hiç duymadım biz de öyle bşr peoblem yaşamadık. Belki yaşayan vardır yazarlar buraya. Aşı ateş yapabiliyor. Aşı yeri acıdığı için ağlıyor olabilir aşı sonrası ağrı yapıyor çünkü 1-2 gün.
livoski likeli benim kızım 12 aylıkken menenjit ve 1 yaş aşıları oldu. Yemesi içmesi aynı düzwn olan çocuk o gün bugündür o aşıdan sonra kabız 16 aylığız halen kabız lanet olsun dedim. Ve aşı karşıtı değilim ama maalesef güvenmiyorum artık.