3080 Gr doğdu kızım
36 haftalıkken.
Yoğum bakımda yattı 8 gün
2900 taburcu olduk ikimizde çok şükür
1 ay olduk elhamdülillah
Aile hekimliği gittik aşımiz için
Kilo
4165 geldi. Kıyafetli
48 cm doğdu şuan 51cm olmuş
Kıyafet çıkarsa 4 kilo diyelim
Hemşire sordum dedi doktorunza danışın 😃
Dedi
Merak ettim sizce nasıl devlet takıpliyz öyle yazacağım soru soracağım bir doktorum yok buraya yazıyorum