KendiEvimdeDeplasmandayim surprizbebe her bebeğin gelişimi farklı. Benimde ilk bebeğim insan neyi nerde yapar bilemiyo. Bişeyi yoktur bence ama içinizde kalmasın bi doktoruyla görüşün isterseniz ❤️
ayseli06 Benim oğlum da 3.5 aylık ve ellerini inceliyor, sıkıyor, oynuyor, ağzına götürüyor. 1 aya yakındır yapıyor bunu. Bence de normal bir şey. Keşfetmeye bir yerden başlamaları lazım.
suheyla92 KendiEvimdeDeplasmandayim her seye “otizm mi 😵💫” demeyi boyle dusunmeyi birakin oncelikle, yipranirsiniz. Cok normal yeni kesfediyor daha ve bebekler yeni kesfettikleri şeyi surekli tekrarlamak isterler mesela oglm ilk ogrendiginde surekli bacaklarini kaldirip gum diye geri birakiyodu geceler yarisi ya da gece yarisi uykudan uyanip alkis yapiyodu gülüyoduk 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim suheyla92 ilk öğrendiği şey buydu ya o yüzden garibime gitti. Daha garip seyler yasıycaz o zaman 😂hazırlıklı olmak lazım ☺️
surprizbebe KendiEvimdeDeplasmandayim ellerini yiyor bolca🫠 herşeye uzanıyor vs ama bi tek incelemiyor işte. Bilemedim 🤷♀️
durubebek_ KendiEvimdeDeplasmandayim evet benim kızım da 2 aylık ellerini 1 2 haftadır sürekli oynatıyor agzına götürüyor
Ecem__ KendiEvimdeDeplasmandayim ellerini izlerken gözler saş oluyormu bizim bi ara izlerken o kadar odaklanmistiki gozler sas ti cok.komikti 🤣🤣🤣