Bebegimde idrar enfeksiyonu cıktı lökasit 64 ama kültürde üreme yok. Yinede 7 gün boyunca yarım ölcek sabah akssm kullanmamı istedi. 4.5 aylık 7.400 kilosu bilmiyorum fazla değil mi reçetedeki hesaplamaya göre fazla ölçü. Herkes farklı şeyler yazmıs.kafam cok karıstı:/ üreme cıkmadıgı halde antibiyotik kullanmalımıyız onuda bilemedim.