Bebee Kızlar kararsız kaldım sizce hangisi 2 yaşında sayılır siyahı daha çok aklıma yattı fakat renkli mi olsa diyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bebee 3ü de çoookkkk güzel bilemedim ama 2 diyim bari 🥰 Kararsız kalmakta haklısınız :)
CuteBadesMama Bebee kırmızı olanlar resmi bayramlara daha uygun gibi, tabi bence :) bende siyahı beğendim seçenekleriniz bu üçü ise.
Bebee CuteBadesMama Etek takım da düşünüyorum aslında ama en çok bunlarda kararsız kaldım evet biraz resmî bayramlara daha uygun gibi de bilemedim 🫣
CuteBadesMama Bebee etekli takımı da atın isterseniz onu da değerlendirebiliriz. Herkes kendi zevkine göre yorumluyor sonuçta, fikriniz netleşir 😊
lceLady Bebee 2.gorsel güzel bence Cocuklara bayram da kırmızı cok yakisiyor ozellikle kizlara Erkek olsaydi siyah kiyafetler
Bebee canmanayvesuyu @[silindi] @NeclaLeylaCeydaOhnealaneala @zeynep2205 Teşekkür ederim daha çok kafam karıştı 😀♥️
tospikannesi_ Bebee kırmızı rengi beğenemedim normalde çok severim ama biraz resmi şeyler 23 nisan tarzı gibi olmuş. Farklı birşey olsa kesin kırmızı renk derdim ama bu görsellerde siyah olan diyorum🫶
myavocado Bebee ilk resimdekini hiç begenemedim. İkinci resimdekilerin ikisi de güzel ama favorim siyah olan 🌿