lceLady yanlış bilgi vermeyin lütfen . Bu eski bilgi eskiden yan yatırılırdı ama yıllardır en güvenli yatış şekli sırtüstü kafası yan olacak şekilde diye güncellendi . Yan yatırınca kusarca aspire etme ihtimali daha yüksekmiş sırt üstü olduğu zaman daha düşükmüş . Ayrıca yan yatırınca öne yüzüstü düşüp nefessiz kalma riski de var.