alinnn51 Kızlar yanlız değilimdir umarım ama bu emzirme işi artık beni çok yoruyor en başından beri hiç severek emzirmedim emzirmek hiç hoşuma gitmedi şimdide azı dişleri çıktı iyice bi tuafıma gidiyor ne yapıcam kessemmikğ artık 18 aylık oldu
devasl alinnn51 ısırmıyor değilmi 😀 benim kızım 8 aylık alt dişleri var sadece ama canımı bazen çok yakıyor ne olursa olsun ama 2 yasına kadar Allah izin verirse emziricem
gulaykayaa alinnn51 ben başlarda seviyordum ama büyüdükçe dişler çıkınca aşırı zorlamaya başladı çok düşkündü dakka başı istiyordu aşırı bunalmıştım 20 aylıkken kestim rahatladım
imaddesi alinnn51 Ben de inşallah 18 19 ay gibi bıraktırmayı düşünüyorum daha erken kendisi bırakmazsa
alinnn51 devasl ısırmıyorda artık dakka başı açmaya çalşur bir iki çekiyor gidiyor ne biyerde oturablyrz nede dışarda bişey yapablyrz😀 ben emzirmeyi başından beri hiç sevmedm ama sağlığı için mecbur
alinnn51 gulaykayaa ben aşırı bunaldım gerçekten yemekte yemiyor ıvır zıvır saçma sapan şeyler sinir oluyorum yemek yemesi uykusu felan düzeldimi
sibeldogu alinnn51 doğduğu günden itibaren sağım halindeyim 🙈ilk 1 yaşında bırakacağım diyordum sonra 1.5 dedim sık sık içmiyor ama çok içiyor emse bu kadar içimez dedi doktor bırakıp bırakmama arasında sürekli gidip geliyorum 🙈ama artık zorlanıyorum havalar ısındıkça dışarıda zor oluyor
gulaykayaa alinnn51 kesene kdar geceleri saat bası kalkar emzik gibi emer uyurdu kestiğimden beri deliksiz uyuyor şükür yemesi de düzeldi sürekli emince acıkmıyordu
tgccgrr Eminim sizin için çok zordur ama keşke ben de emzirebilseydim o kadar özeniyorum ki. Gecenin körü mamayı hazırlayana kadar ağlarken bile keşke emzirebilseydim de böyle ağlamasaydı diyorum. 18 ay erken değil yavaş yavaş deneyebilirsiniz
alinnn51 tgccgrr tabiki öyle çok şükür emzirebldim ama emzirmede inanın belli bi aydan sonra artık seni emzik gibi kullanıyor yemek yemiyor gittin heryerde ne konuşablyn ne oturablyn dakka başı meme aç
ozlemzmr_ Kızım 24 aylık hastalığı iyileşsin kesicem o kadar yoruldum ki sürekli herkesten ayrı yerde emzirmeye falan gidiyorum sosyal hayatım kalmadı artık
alinnn51 ozlemzmr_ 2 yaşına kadar bende emzircem diyordum ama dayanamıycsm ben ramazandan sonra deneyecem 😀
imaddesi alinnn51 ve yapıştıkça, emdikçe süt üretimi artıyor 🥲😅😂 zor bir döngü Allah kolaylık versin 🤲🏼