Emine52 Aselinannesi0655 inşalalh ya 2 oğlum var bu 3. Olcak ve hiç beklemediğimiz anda korunmama rağmen oldu anlıyormmusunuz peki keseden
Aselinannesi0655 Emine52 hiç anlamıyorum ama iki kızım var siz de rabbim nasip etsin inşallah bence kız ama
Emine52 hellokitty8 Zeyna0601 Irmakk1 Elfcee erkek diyen de var kız diyen de teşekkür r ederim 2 oğlum var gönlüm kızzz ister tabi sağlıkla inşallah çok beklenmedik zamanda olduğu için plansızdı baya
Emine52 zeynepkanat diğer iki oğlumda fasülye gibiydi ama bunda yuvarlak desem değil fasülye desem değil gibi gerçi daha çok küçük de merak ediyor insan yinede
zeynepkanat Emine52 ben şekline bakarak değilde rahmindeki konumuna bakarak söyledim canım kese şeklinde yanılma payı olabiliyor ama kesenin bulunduğu yer yanılmıyor
Oglummcanimm Emine52 içime kız doğdu ama hayırlısı olsun cinsiyeti ogrenince yazarmisinz benmde üçüncü hamileligim kesem boyleydi kız oldu 😁🥰
Emine52 Oglummcanimm tekrar bir yorum gelir mi ki 6-6 haftalık sanırım merakımdannn sürekli sorucamm 🙄