lceLady 716471 Sezeryan gobegi diye bisey olduguna inanmiyorum 3 dogum yaptim Normal dogum yapanlarida goruyorum gobel almis basini gidiyor Beslenme ile alakali diye düşünüyorum Demek ki bolgesel kg aliminiz var diyet ile destekleyerek o yönüne egzersiz yapmak lazim
momas 716471 geçen instada bie doktora geldim bu soruyu soruyorlar. Asla gitmiyormuş anca cerrahi işlemle gider diyor
tontonannesi 716471 maalesef 64le başladım 58 kiloyum şuan hala göbek duruyor. 50ye düşersem belki gider ama bende o kadar sabır yok
niloyaaa 716471 4 aylıksa iyi benimki bildiğin 6 aylık gibi duruyo benimde iki sezeryan. Platese yazıldım başlayacğım inşallah faydası olur
nurftma Ben günlük hareket yapıyorum termal tayt aldım terletiyor falan ama yok gitmiyor. Aynada bakınca kötü hissediyorum . Yediğime dikkat ediyorum malesef kendisiyle bi türlü vedalaşamadık