GizeWw59 Merhaba anneler 1 yas aşısı oldu bebegim butun huyu degisti en ufak seyde ağlar oldu ozellikle gece bi hafta sonra atesi cikti sizce normal mi siz nasil atlattınız bu evreyi
SevNurRel GizeWw59 Zatüre aşısı çok huzursuz yapıyor canını yaktığı için oğlum bacağının üstüne bile basamamıştı. 1 hafta sonra ateş yapması normal. Bizim doktorumz söylemişti olabilir 1 hafta sonra diye ama bizde olmadı şükür .