İyi akşamlar hanımlar. Kızım 1.5 yaşında kendi annem bakıyordu 8 aydır eşim de ben de çalıştığımız icin 3 aylığına babaannemizi getirdik.
1.5 ay oldu hâlâ çocuk alışamadı . Sabahları biz gidince odasından asla çıkmıyor yatağında yatıyormus , mama , yumurta vs yemek istemiyormuş. Biz bu süreçte biraz alışmasını bekledik 15 tatilde felan . Geldiğimizde gayet neşeli olunca kamera felan almak istemedik. Ama çocuğun alisamamasi canımı sıkınca kamera aldık söylemeden. Bu arada biz öğlene kadar çalışıyoruz ve biz geldikten sonra da çocukla hiçbir diyalog kurmuyor işte sürekli dökme, yapma gibi ikazlarda bulunuyor. Kendi annem böyle değildi yani oyunlar oynar dışarı çıkarır sever kitap okur yemegini yedirir vs
Neyse bugün ilk kez kameradan izleyince elim ayagim biz kesti. Ağlata ağlata yatağa atar gibi altını değiştirdi. Sonrasında çocuğun ağzına emziği verip geri yatırdı. Kzimiz da başka ağlama yok ama neredeyse 4 sa boyunca hiçbir diyalog kurmadan kosnumadan çocuk tek.basina bekliyor beşiğinde kendisi de yatıyor.
Ne yapacağımı bilmiyorum psikolojisi bozulur mu bakıcı mi.bulayim bakıcıya da bı alışma süreci olacak ne yapayım dersiniz ???