yohh_yavv 3,5 yaşında oğlum biraz geç konuştuğu için 17 aylık küçük oğlum abisinin o dönemine göre çok çok iyi. Neden diyorum her çocuğun gelişimi bir değil. Ama bazı aylarda yapılması beklenen davranışlar olur işte bilişsel olur , ince motor , kaba motor gibi gibi. Bazı çocuk 1 ay geç yapar , bazı çocuk 1 ay önce yapar. Bebeklerimiz aynıymış. Tahmini kelime sayıları da aynı o yüzden içiniz rahat olsun. Ben büyük oğlumdan biraz idmanlıyım :) (dil terapisti, psikolog desteği vs olsun)