4 buçuk aylık kızım az önce fark ettim poposunun bir tarafı boşluk gibi şişmiş gibi üst boğum yeri de diğer bacağına göre sis ama yumsak bir şişlik var ağrısı falan yok bacağını her zamanki gibi hareket ettiriyor yarın kontrolu vardi zaten bunu şuan fark ettim kalça çıkığı mi acaba bilgisi olan var mı