Gunaydin yeni anne, ben de yeni anneyim, kizim dun 2 aylik oldu💞 ilk gunler her bakimdan cok zordu. Psikolojik bunalimlarin yaninda bir de uykusuzluktan ve yorgunluktan kaynakli fiziksel tukenmislik😱 uzun uzun anlatmayayim herkesin lohusaligi kendine😂 bebegimin sariligi sinirdaydi, o sebeple zaten zar zor uyuttugum kizimi alarm kurup bir de 2 saatte bir uyandirip zorla emzirmeye calisiyordum, cok zordu. Cok sukur 40imiz cikti. Kendi evimize donduk. (Kayinvalidemdeydim) yavas yavas duzenimiz oturmaya basladi. Arada huysuzlanip saati geciktirse de genel olarak;
kizim gece 1-2 gibi uyur.
4-5 gibi acikip uyanir.
6-7 gibi tekrar ve en son 9 gibi gune baslariz.
Yani demem o ki cok sukur, artik alarm kurmuyorum. Ve bazen 1de yatip 5e kadar uyanmadigi oluyor. Ben de uyuyup uykumu alabiliyorum. Ha niye yaziyorsun bunlari bize ne diye dusunebilirsiniz; yazimin basinda anlattigim uykusuzluktan zombiye dondugum ilk donemlerde bu tur moral verici seyler duymaya ihtiyacim vardi, her seyin duzelecegine dair umut ariyor insan. Her bebek farkli; ama buyudukce duzene girer diyorlar ya haklilar bence. Belki moral olur diye dusunup de yazmak istedim💞