krhn2 oğlum 6,5 aylık kısa veya sıfır kol çıtçıtlı üstüne, normal kalinlikte penye tek kat giydiriyorum, dışarı çıkarken üstüne kapşonlu hırka giydiriyorum, penye de bir battaniye alıyorum, hava eserse v.s. bacak kısmına örterim ya da bebek arabasının üstü e atarım rüzgar için diye