Ololo Huma_kus34 ben kullanıyorum diğerlerinden büyük bir farkı yok normal. Hatta sapı o kadar iyi değil silerken belimi ağrıtıyor
Huma_kus34 yavruaslanlar elimle bende siliyorum ama baş edemıyorum hep görüyorum acaba gereklımı alsammı kararsız kaldım o paspasını begenmıyorum onları kesıp bez taksam mantıklı 😂😂