Çok geçmiş olsun, bende favizim hastasıyım 3 yaşında bakla yediğim için zehirlenmişim bu şekilde anlaşılmış. Hatta kimse bilmiyormuş genetik olduğu için annem, ananem teyzelerime de test yapılmış. Annem ve ananem de var teyzemler ve dayımda yok. Siz de bir baktırın isterseniz. 27 yaşındayım bu zamana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Aspirin hiç kullanmadım o kesinlikle yasaktı, bakla tüketmiyorum hatta hasat zamanı tarlasının yanından bile geçmesin denilmiş bir sıkıntı olmadı ama garantiye almak lazım. Kan değerlerim hep normal geliyor. Doktordan ilaç alacağım zaman hep favizm olduğunu söylüyorum ona göre ilaç yazıyorlar ama çokta farklı bir durum olmuyor açıkçası. Çarpıl için bir şey diyemem tabi doktorunuza sorun ama küçükken kullandığımı hatırlıyorum. Merak ettiğiniz bir şey varsa cevaplayabilirm