Biliyorum çoğu kişiye saçma gelecek ama oğlum şuan 36 günlük genel olarak sakin bir çocuk. Genelde acıktığında ağlıyor. Topuk kanı, aşı, dil bağı kesimi sırasında da ağladı ama sonrasında sakinleşti. Birkaç defa gazdan dolayı da ağladı ama öyle her gün çok ağlayan bir çocuk değil. Biliyorum aslında bu bir sorun değil ki ben zaten çocuk gelişim uzmanıyım ama sanırım bazen fazla bilmek fazla kaygıya sebep oluyor. Çocuğu böyle sakin olanlar yazsa da içim rahatlasa😌😌