mmisa Biberon meme silikon uç üçündede kalıyor Bi dedim göğüs ucundan bi dedm benm süt tazyikli ama biberondada kalıyor kızlar artk napcamı şaşırdım ne olablr acilde domtora gösterk bi sorun görmedi az sık besle dedi napcam ben ya
themuhtesem mmisa benim de ilk bebeğimde tazyikliydi. yatarak emzirdim hep, bazen önden elimle sağıp sertleştiyse yumuşatıp öyle emzirdim. 4.ay gibi bebekle sütüm dengelendi
eraysen mmisa açsanız da belki tam açılmıyordur veya geri tıkanıyor olabilir doktorunuza danıştınız mı o ne diyor
aysyvzz Benim de sütüm tazyikli boğazına kaçıyor doktor alışacak dedi daha 10 günlüğüz Makaslama tekniği ile bebeğim dik bir şekildeyken emziriyorum ve sürekli kontrol ediyorum çok yoruldum