emirtimr1 kızım 9 aylık civarı dudak+dil bağı kesildi. Çocuk cerrahisi ne gittik muayene etti 2 tane olduğu için az anestezili şeklinde kesilmesini uygun gördü randevu verildi hemen 10 dk da halleti sonrasinda kızımı uyandirdik hiçbir acı falan olmadı günlük hayata devam etti.