Poncikkkk Kızlar bugun kanamam oldu diye doktora gittim bana bunları verdi bu ilaçları kullanan varmı aranızda
Kuzularinanasi Poncikkkk progestan genelde kanama veya dusuk tehlikesi olana verilir.duzenli kullanin digerini bilmyrm.
zynprvlfsn Poncikkkk Geçmiş olsun, progestan bende kullandım, yatarken kullandım çünkü bende baş yapmıştı, iğne de kullanmıştım ama adını unuttum, yakıyordu.
likeli Poncikkkk geçmiş olsun progestan kanama sebebiyle hamileliğimin ilk 4 ayı kullandım. Hap olarak içerseniz baş dönmesi uyku hali falan yapabilir. Fitil olarak kullanırsanız yan etki olmuyor. Diğer hapı bilmiyorum.
eyberenimo Progestan kullandım ama diğerini bilmiyorum hiç kullanmadım ki gebelik boyunca sürekli kanaması olan biriydim
Poncikkkk Kuzularinanasi teşekkür ederim düşük tehliken var demedi ama dikkat et ağır işler yapma dedi
Poncikkkk zynprvlfsn teşekkür ederim evet yan etkilerini duydum oyzden fitil olarak kullanıyorum ama doktor makattan kullan ddi
Poncikkkk likeli teşekkür ederim evet fitil olarak kullnacm bana doktor makattan kullan dedi vajinal kullndım ama ben
_YanakReisinAnnesii Poncikkkk düşük tehlikem yoktu ama doktorum yine de böyle bir durum yaşamayalım diye progestan vermişti. İlk 3 ay kullandım fitil olarak. Ağızdan alma yan etkilerinden mahvolursun vajinal fitil olarak kullanalım demişti. Diğerini bilmiyorum.