hatice6128 rota aşısından sonra bizde de oldu. Nokta şeklindeydi. Doktorumuz rota aşısının alerjik bebekleri etkilediğini söyledi. Süte alerjimiz varmış ama şiddetli değilmiş. Diyet yapmama gerek olmadığını söyledi. Rota sonrasında aşırı ishal, mukuslu ve kanlı kaka gördük. Geçmeyen pişik vardı. Sonra bir gün latte içtim. Ertesi gün köpüklü kaka yaptı. Aşı sonrası 3-4 hafta normal dedi. Şimdilik sadece ara ara mukuslu kaka oluyor. O bile azaldı. Süt içmiyorum. Yoğurt, ayran ve peynir tüketebileceğimi söyledi.