slnmom Oğlum 5. Ayını doldurdu. Sadece mama ile besleniyor. Yemeklere ilgisi başladı kısmen kendini dik tutabiliyor. Ayı beklediniz mi ek gıdaya başlamak için
mavi2601 slnmom gelişimine göre doktor başlatsa daha iyi olur, biz erken başlamıştık tadımlara 4 buçuk 5 aylık gibi