QueenMommm 3700 tl fatura gelmiş 1,5 aylık geçen ayda 1,5 aylık geldi 2040 tl yani farklı olarak ne yapmış olabiliriz arada düşürdük bile delirdim görünce itiraz etme gibi bir hakkım var mı size ne kadar geldi ben 45 50 arası yakıyorum
tosbiksmoms QueenMommm geçen ay 2000 bu ay 2600 gelmiş bizdede farklı hicbirsey olmadı ama anlamadım.
Sermec27 QueenMommm Aslında daha az yaktıysanız bir de artık havalar da ısınmaya başladı neden öyle geldi acaba ilginç
Gizmokzilla QueenMommm ben de elektrik faturasına takıldım bu ay.. bizim dükkanımız var 2 tane tatlı dükkanı, birine fatura 2 küsür gelmiş 2 katlı yere. Şuan benim durduğum dükkan düz ayak 50 mt2 dükkan 3400 gelmiş. Yine de bizde kocaman buzldolabı var tabela vs elektrik harcıyor olabilir ama doğalgaz da aynı dert. Dükkan kaynıyır sıcaktan 1400 gelmiş aidatla beraber. Ev buz gibi 2600 gelmiş gerçekten nefret ettim bu faturalardan devletin bizi yolmasından.
QueenMommm Gizmokzilla sövdüm vallaha sövdüm artık bu faturalara ülkenin haline ben çalışmasam evde yiyecek ekmek bulamazdık
Aaayyssee QueenMommm 3.450 TL geldi,ama benim evim Çok büyük iki odada ikişer petek vae yanıyor hepsi,40 ta yakıyorum
BuzluKahve QueenMommm Geçtiğimiz haftalarda hava daha soğuktu. Siz dereceyi değiştirmeseniz bile hava daha soğuk olduğu için elbette daha çok enerji harcanacak. S
tospikannesi_ QueenMommm 55-57 de yakıyorum ev 22-24 derece arası. En fazla fatura bu ay geldi çünkü çok yaktık soğuktu 3+1 evim 800 tl gelmiş
yeni_anne__ QueenMommm benım başıma da geldi ben aradım faturam normalden çok fazla yüksek gelmiş diye yanlışlık oldugunu söyleyip yeni fatura göndermişlerdı ara da 1500 tl fark vardı ödeseydim 1500 tl fazla para verecektim
Irmakk1 QueenMommm kombiniz yoguşmaliysa soğuk havalarda artırıp düşürmüş olabilir belki ondan böyle gelmiştir
Prenses_annesi22 QueenMommm bızımde gecen 3570 gelmıstı 45-55 arası yakıyoruz cok soguk olursa kii en ust kat ve sansıma altımda bos ustumde ısınamıyoruz 2 cocuk var 4yas ve 7aylık halıyle bux gbı olyolar bız bıle usuyoruz bu ay 4745gelms bırde ustune taksıt yapmıslar 1.taksıtı almıslar gerısını ptt yatrmıslar yanı paranla rezıl olyosun arkdsm nden hepsnı odemısken taksıt ödeyeym yaza kdr dıyodu haklı yanı zten odemıs 1 seferde nıye taksıte bolfurup parasnı veryosun kı