Testim negatif çıkmıştı kan verdim ve pozitif çıktı hamileyim. Bebeğim şuan 1 yaşında. Korunuyorduk nasıl oldu anlamadım. Beni çok zorlu bir süreç mi bekliyor çok korkuyorum oğlum zor bir bebek değildi. Ama ikisine nasıl yeticem bilmiyorum. Böyle düşünerek karnımdakinede yazık ediyorum gibi geliyor oğluma bakıp ağlıyorum şimdiden ihmal edeceğimi düşünüp