eliiifogz Kızlar çamaşırlarımı yıkıyorum ama içime sinmiyor bir türlü deterjandan sanırım Bingo kullanıyorum ama değiştiricem bu ay siz kullanıp memnun kaldığınız deterjan hangisi
NariNariKiminYari eliiifogz sıvı deterjan kullanıyorum beyazları da sadece omoyla yıkıyorum diğer deterjanlar grileştiriyor bence
yenianne01 eliiifogz biobellinda ürünlerinden kullanıyorum çok memnunum hem aşırı temiz yıkıyor hem bitkisel ayrıca türk malı
NariNariKiminYari eliiifogz beyaz ve renkliler için olanı da var ama ben sadece beyazlar için olanını kullanıyorum
ndemir Omonun mavi olan kısa program sıvı deterjanını kullanıyorum karışık atıyorum ama harika kokuyor
deleted20517 eliiifogz bingo rezalet bişey tavsiye etmem,persil kullaniyorum memnunum ABC de çok güzelmiş memnuniyet çok fazla kullanan çevrem var
femay eliiifogz renklilere sıvı kullanıyorum perwoll, bingo vs. Beyazlara toz kullanıyorum omo,alo veya normal markada çamaşır sodası katkılı olanlardan
KayraVeAnnesi_06 eliiifogz Koyu renklere sıvı deterjan kullanıyorum omo express , açık renklere persil toz deterjan kullanıyorum derin temizlik . Birde ben beyazlara ekstra çamaşır sodası ekliyorum
momas eliiifogz beyaz ve renkliler için persil toz siyahlara perwol sıvı kullanıyorum. Yumuşatıcı da genelde yumoş orkide ya da amber. Eğer bulamazsam da vernel lavanta alıyorum