Cananne12 merhabalar, iyotu çocuklarda sadece hava makinasının içine damlatarak kullanıyorum öksürük zamanı kurtarıcı ilaç almasındansa iyot daha iyi. Bir de ateş zamanı sırtına kafes yapabilirsiniz. Yetişkinlerde kullanımı çok karışık ben kullandım aşırı enerji veriyor. Ama yanlış kullanımda kan değerleri düşüyor. Vücudunuzun ihtiyacı olup olmadığını bir damla kolunuza damlatarak anlayabilirsiniz. Hızlı çekiyor eksikliğiniz var demektir. Hasan Hüsnü Eren’in sayfasına bakıp kendisine de sorarsanız yanıt veriyo