gamzevren önce gündüz bezini çıkardım uzun alt penye giydirdim mayıs ayıydı kışın zor olur. Ona dedimki çişin gelince tuvalete gidelim canım tamam mı dedim. Oğlumun konuşması çok azdı o zamanlar beni onayladı mı hatırlamıyorum bile. Sonra bir iki kere wc ye götürdü beni bir iki kere de kaçırdı altına ama uzun penye giydirdiğim için halılara yerlere falan gelmedi. Bir de alıştırma kilotları var ya onlar da çok yardımcı oldu. Gece alıştırma külodu giydirdim sabah bir baktım kupkuruydu, öyle olunca ikinci gün de uzun penye giydirdim devam ettim yine tembihledim. 3. Gün hiç yapmadı altına öyle alıştı. Bu arada lazımlıktan ziyade klozet aparatı daha pratik oluyor