hasibe04 4. Ay bitiminde tadımlara başladık, 4. ve 5. Aylarda tadım yaptı, yoğurt ile başlayıp sebze, meyve şeklinde, üç gün kuralı ile 3-4 çay kaşığı kadar tattırdım iki ay. 6. ay bittikten sonra, günde iki öğün, öğle ve ikindi, yarım çay bardağı olacak şekilde, çorba, sebze püresi, yoğurt, meyve v.s. veriyorum bir şeyler. Benim oğlum da hem anne sütü hem mama alıyordu, doktorumuz bu şekilde yönlendirdi, herhangi bir sorun da yaşamadık