Arkadaşlar bebeğinize rota aşısını kaçıncı haftada yaptırdınız üçüncü ay aşısıyla çakışırsa sorun olur mu birde özel hastaneye direk aşıyı alıp gitsek yaparlar mı? Kızımın 3.ay kontrolü var özel hastaneye randevu aldım aşıyı alıp gitsem direk yaparlar mı acaba