Kızlar bebeğimin 9. Ayda ast değeri 58 çıkmıştı yakın zamanda hastalık geçirdiği ilaç içtiği için ona bağlamıştık ama doktor 1 yaşında tekrar bakalım dedi bugün kan verdik ve 61 çıkmış yine yüksek doktoruma yazdım cevap bekliyorum size sorayım dedim başına gelen var mı? Aşıdan sonra kan aldılar etkilemiş olabilir mi?