Selam güzel anneler kızım 2 yaş 4 aylık ve biz 2 aya yakındır tuvalet sorunumuz yani kaka sorunumuz var ne yapacağımı bilmiyorum korku olmuş nasıl olmuş bilmiyorum zorlama da yok ama idrar yanması olmuştu ondan sonra oldu sanırım hiç bi şekilde kaka yapmıyor ıkınmıyor sulu yedirip zeytin yağı içirdim kayısı püresi aktivite yoğurt yani herşeyi yaptım hemen hemen doktora götürdüm ultrason istedi gittim özelde çektirdim hani kötü bi durumdur diye ama bişi çıkmadı doktor kakasını yaptırman lazım şart falan koş diyor lagma verdi işte böyle olan var mı nasıl başa cıktınız nereye gittiniz yardımcı olun lütfen